Monster High Dolls .com

News and Reviews of Monster High Dolls, Plush Toys, and More!

Dont bother trying to add this.... I already did with a WHOLE LOAD OF OTHERS. Here's why robecca's eyes are so big. Wonderful details!

 

Views: 1416

Reply to This

Replies to This Discussion

LOL!

you've cracked me up in like.....7 seconds with all your comments XD
 
The Talented Miss Breanna said:

Howly Fangbags! Her irises are cogs, and her eyes are HUMONGOUS!

I be havin' nightmares soon...

XD

The Talented Miss Breanna said:

I just have an interest in what you've posted, dat's all :D)

Stupid H*e said:

LOL!

you've cracked me up in like.....7 seconds with all your comments XD
 
The Talented Miss Breanna said:

Howly Fangbags! Her irises are cogs, and her eyes are HUMONGOUS!

I be havin' nightmares soon...

That means her and Rochelle have huge eyes! maybe it's a new thing....

samage. Again, *Abbey voice* Tripple yay, no?
 
The Talented Miss Breanna said:

I do adore them on Rochelle, especially.

Kreacher said:

That means her and Rochelle have huge eyes! maybe it's a new thing....

no prob and.....O.O long sentance...XD
 
Her Monster Highness said:

These eyes are clearly hand painted making her a prototype of what is sure to be a doll with great eyes in even finer detail yet!! Loving those eyes!  Thanks for posting!

LOLAGE!

I've been in hysterics ever since i posted these threads XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I can do one heck of a great Abbey voice.

"This is not tripple yay. This is Abbey. Vhat do you vant?"

Stupid H*e said:

samage. Again, *Abbey voice* Tripple yay, no?
 
The Talented Miss Breanna said:

I do adore them on Rochelle, especially.

Kreacher said:

That means her and Rochelle have huge eyes! maybe it's a new thing....

Phwoyilpee? WTF LOL! Or, relating to my name, WTH! (What the H*e)

Us 2 Are seriously blocking up the forums XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I am a bit of a psychotic weirdo of insanity and immediate laughter pains.

Or if that's too long of a sentence, then I'm a PWOIAILP (Pwoy-iyl-pee)

Stupid H*e said:

LOLAGE!

I've been in hysterics ever since i posted these threads XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I can do one heck of a great Abbey voice.

"This is not tripple yay. This is Abbey. Vhat do you vant?"

Stupid H*e said:

samage. Again, *Abbey voice* Tripple yay, no?
 
The Talented Miss Breanna said:

I do adore them on Rochelle, especially.

Kreacher said:

That means her and Rochelle have huge eyes! maybe it's a new thing....

ok- have no idea what an LSD Is, lol, and ur smiley-

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOL! That's

 LAUGH OUT ON OCTOPUS ORANGUTANG ORANGE ORANGE-JUICE ORANGES ORANUTANGI- and so on XD

 The Talented Miss Breanna said:

Everyone must think we're on LSD...or at least me. You'll probably make a lot more sense than I do 8|~ <---Random guy with glasses and a single hair on his chin...

Stupid H*e said:

Phwoyilpee? WTF LOL! Or, relating to my name, WTH! (What the H*e)

Us 2 Are seriously blocking up the forums XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I am a bit of a psychotic weirdo of insanity and immediate laughter pains.

Or if that's too long of a sentence, then I'm a PWOIAILP (Pwoy-iyl-pee)

Stupid H*e said:

LOLAGE!

I've been in hysterics ever since i posted these threads XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I can do one heck of a great Abbey voice.

"This is not tripple yay. This is Abbey. Vhat do you vant?"

Stupid H*e said:

samage. Again, *Abbey voice* Tripple yay, no?
 
The Talented Miss Breanna said:

I do adore them on Rochelle, especially.

Kreacher said:

That means her and Rochelle have huge eyes! maybe it's a new thing....

LOL....well...

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

BTW I Added another detailed pic-heavy (kinda) forum on rochelle. http://www.monsterhighdolls.com/forum/topics/rochelle-details YOUR WELCOME |8.D
 
The Talented Miss Breanna said:

It's a drug that makes you go WHEEEEEEEE!!!! Please do not try and take it.

Stupid H*e said:

ok- have no idea what an LSD Is, lol, and ur smiley-

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOL! That's

 LAUGH OUT ON OCTOPUS ORANGUTANG ORANGE ORANGE-JUICE ORANGES ORANUTANGI- and so on XD

 The Talented Miss Breanna said:

Everyone must think we're on LSD...or at least me. You'll probably make a lot more sense than I do 8|~ <---Random guy with glasses and a single hair on his chin...

Stupid H*e said:

Phwoyilpee? WTF LOL! Or, relating to my name, WTH! (What the H*e)

Us 2 Are seriously blocking up the forums XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I am a bit of a psychotic weirdo of insanity and immediate laughter pains.

Or if that's too long of a sentence, then I'm a PWOIAILP (Pwoy-iyl-pee)

Stupid H*e said:

LOLAGE!

I've been in hysterics ever since i posted these threads XD
 
The Talented Miss Breanna said:

I can do one heck of a great Abbey voice.

"This is not tripple yay. This is Abbey. Vhat do you vant?"

Stupid H*e said:

samage. Again, *Abbey voice* Tripple yay, no?
 
The Talented Miss Breanna said:

I do adore them on Rochelle, especially.

Kreacher said:

That means her and Rochelle have huge eyes! maybe it's a new thing....

Hee hee! "Howly Fangbags!" is now the best exclamatory phrase ever!

I love Robecca's eyes! The quirky little details like that are one of the reasons I am obsessed with Monster High. I loved her big eyes, anyway, but now they're infinitely cooler. Thanks so much for the picture

The Talented Miss Breanna said:

Howly Fangbags! Her irises are cogs, and her eyes are HUMONGOUS!

I be havin' nightmares soon...

no rpob, and same, her cogs are.....coggy? LOL

Nessie said:

Hee hee! "Howly Fangbags!" is now the best exclamatory phrase ever!

I love Robecca's eyes! The quirky little details like that are one of the reasons I am obsessed with Monster High. I loved her big eyes, anyway, but now they're infinitely cooler. Thanks so much for the picture

The Talented Miss Breanna said:

Howly Fangbags! Her irises are cogs, and her eyes are HUMONGOUS!

I be havin' nightmares soon...

IMO? LOL

As breanna taught me,

|8./

(Gory smiley!)
 
Rei Rei said:

she's my fave IMO

RSS

© 2020   Created by Stu Carter.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service